gryttner.blogg.se

update.

Publicerad 2013-09-25 23:53:30 i Allmänt

Har tänkt att skriva något ett tag nu. Men jag suddar bara ut allt jag skriver för det blir inget bra. Har haft några små livskriser, som jag så fint kallar det, under den senaste veckan. Inget farligt, mest bara lite ångest över vem jag är och vad jag gör med mitt liv. Men jag har kommit på att jag kan gå/simma bort den ångesten, har fungerat ungefär som meditation för mig. Så det ska jag fortsätta med.
 
Har haft en väldigt mysig kväll med fina vänner. Vi gick ut och åt och firade Karin i efterskott, sedan åkte vi hem till henne och myste med Ryan Gosling. Hehe.
 
Nej men vet ni vad? Den här tjejen som inte har jobbat på över fyra veckor ska faktiskt jobba imorgon. Ska vikariera på ett lågstadie. Jag tycker att det ska bli så himla spännande, och så ska det bli kul/skönt att jobba! Får se hur det går. Är lite rädd att försova mig dock då standarden har blivit att gå upp runt 10 under de senaste veckorna. Klockan är ställd på 6 imorgon...det löser sig! God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela