gryttner.blogg.se

bara lite om livet.

Publicerad 2013-09-09 23:16:00 i Allmänt

Hej bloggis.
Tänkte uppdatera alla om vad som händer i mitt liv just nu. Har tagit körkort! Känns så jävla bra och skönt, det är underbart att åka bil själv. Dock har jag upptäckt hur falskt jag sjunger och det känns väl sådär underbart. Men ja, det är väldigt skönt att ha det efterlängtade kortet! 
En annan spännande sak hände igår, då hade jag skypeintervju med en engelsk familj som kanske kanske blir min familj. Om de vill ha mig. Det kändes så bra när jag pratade med dem. Dock var jag väldigt nervös så min engelska var inte den mest perfekta..får hoppas att de tyckte att det var charmigt! Får hur som helst svar i mitten av denna vecka. Om de vill ha mig flyttar jag om ungefär en månad. Crazy, men jag är så himla redo. 
Jag har umgåtts massor med mina underbara bästa vänner också. Hängt, myst, druckit öl. Spelat biljard, det är kul men så himla svårt.    
Idag har jag nästan blivit klar med att rensa ur min garderob, har rensat massor men har fortfarande sjukt mycket kläder. Lustigt. Jaja. Tog en sväng in till stan (med bilen!!) och köpte nya träningsbyxor. Tänkte börja träna lite smått nu. Tog en promenad till Ebba sedan och myste lite där innan jag for tillbaka hem. Och nu sitter jag här. Skall gå och lägga mig snart, funderar på att börja läsa något. Eller fortsätta läsa något. Har ju bara läst körkortsteori den senaste månaden.. Ska nog fortsätta på en bok om Amy Winehouse. Eller så kanske jag inte alls vill läsa utan börja kolla på sytycd kom jag på nu. Yes, då vet ni. Sov gott! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela