gryttner.blogg.se

lite förstörd fast ändå inte.

Publicerad 2013-07-02 18:25:00 i Allmänt

Hemkommen efter 10 timmars jobb. Ville börja stortjuta framför alla kunder ungefär 3 gånger idag. Blev lämnad ensam i kundtjänst och alltså det är ingen lek när en är ny. Fy. En gång var det riktigt nära att jag faktiskt grät. Det brast lite när jag kom hem, men nu. Nu är det bra igen. Bara att ladda om tills imorgon då. Ska mysa ikväll med Jullan och Lilly och Harry P. Känns behövligt. Imorgon har jag körlektion tidigt på morgonen för att sedan börja jobba klockan 12. Känns lite jobbigt samtidigt som jag faktiskt gillar att ha saker att göra. Alltså nu började jag tänka på att vi har tagit studenten. Älskar känslan av att jag kan göra nästan precis vad jag vill nu faktiskt. Coolio. Nu skall jag äta. Puss kram hela dan. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela