gryttner.blogg.se

min lille asus.

Publicerad 2013-08-22 00:01:42 i Allmänt

Skriver på min nya dator, börjar bli lite kär i den, min lille asus.
Lät mig dumförklaras av försäljaren dock, blir nästan lite äcklad nu när jag tänker på det i efterhand. Det var som att jag var lilla gumman som inte visste någonting. "Gå hem och videoblogga nu med din lilla dator". Håll käften bara. Fast det sa jag inte. Skulle sagt det. Men jag är i alla fall så himla glad att jag äntligen har en egen dator igen, känns så otroligt skönt!
Min dag har varit bra, jag, Linnéa och Line körde in till staden för att bl.a. kolla på datorer då, unnade oss lunch på pizza hut också, pizzabuffé <3. Har gått på körteorikurs idag igen, det är lite kul faktiskt. Lite. Tycker det är så mysigt på körskolan, alla som jobbar där verkar älska sitt jobb så himla mycket, blir så glad av det. Nästan så att jag själv skulle kunna tänka mig att bli körlärare, fast bara nästan.
Dagen avslutades hos Line med mina fina vänner + massa god mat! Imorgon ska jag gå upp skapligt och ha körlektion och efter ska vi träna hemma hos Karin. Känner mig lite nervös för jag har inte tränat på hela sommaren. Men det får det väl bli ändring på nu då...
 
God natt kära vänner!

Kommentarer

Postat av: sonja

Publicerad 2013-08-23 11:36:32

haha lol läste min lille anus

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela