gryttner.blogg.se

snus och gustav från trean.

Publicerad 2013-07-18 16:18:56 i Allmänt

Idag är en bakisdag, tänker inte ta av mig pyjamasen förrän jag sätter på mig mysbyxor och åker till Karin. 
Alltså, gårdagen! Den blev så himla bra, perfekta utgången nästan. Kommer att leva på det länge. Först trodde vi inte att det skulle komma så mycket folk men sen bara gjorde det det och vi bara ägde dansgolvet och raggade snus, typ. Sonja och jag träffade Gustav från trean, vår gamla crush och lite idol, hehe, vi blev lite starstrucked. Pratade med honom ett tag faktiskt, stoltheten efteråt alltså.
I alla fall så var det en glad kväll som avslutades med nattpomme och bruno mars i bilen. 
 
Idag gör jag ingenting nyttigt. Förutom en telefonintervju på engelska imorse, ah. Det gick rätt bra, tror jag, och det var faktiskt ganska kul efter ett tag. Det var lite jobbigt dock att ha telefonintervju klockan 10 efter att ha somnat vid fem för att sedan vakna upp bakis. Men allt går. Sen dess har jag inte gjort någonting. Sovit och ätit. Älskar sådana hära dagar så mycket. Ska fortsätta med lite modern family, kanske ska en köpa sig en godispåse också? 
 
Är fett pepp på livet just nu alltså, ihihjijanfjaidhnfui. Imorgon kommer första lönen!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela