gryttner.blogg.se

19 augusti.

Publicerad 2013-08-19 23:15:41 i Allmänt

Måndag, idag börjar de flesta skolan. Inte jag, känns konstigt men bra. Även fast gymnasiet ofta var jättebra skulle jag inte göra om det. Ser fram emot nya äventyr istället. 
Idag har jag mått så himla konstigt, har blivit trött och illamående av minsta lilla ansträngning, och det känns ju tråkigt när det finns så mycket jag vill och bör göra. Men så har jag verkligen inte orkat göra allt jag tänkte idag, kännt mig yr typ. Fast lite har jag åstadkommit ändå, haft körlektion, jobbintervju och gått på två timmars körteorikurs. Ska gå på kursen varje dag den här veckan nästan, så man kan ju säga att jag har börjat skolan ändå. Det går förresten en kändis på kursen. Ja, här i lilla Finspång. Andreas Weise. Jag går på kurs med honom. Blir ni avundssjuka nu eller? Nej? Nä. Okej. Imorgon ska jag förhoppningsvis må lite bättre och gå på halkan. Ser fram emot det lite faktiskt. Kommer hem lagom sen för kursen. Börjar känna mig lite stressad inför teoriprovet nu alltså. Ja. Hehehheheheh. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela