gryttner.blogg.se

lite ångest bara.

Publicerad 2013-07-16 18:25:00 i Allmänt

Idag vaknade jag 7.07. började jobba klockan 7. Inte bra nej. Kom till jobbet 7.30 och det var helt lugnt, en är ju bara människa som de säger (eller som mamma säger: "alla försover sig ibland, det är bara tråkiga människor som inte gör det"). men det var en hemsk morgon ändå, sjuk ångest. Jag som aldrig skulle försova mig när jag jobbade, fan, nu kommer väl alla tro att jag är världens lataste. Och så kommer prestationsångesten. Idag fick ångesten gå ut över medicinhyllorna på jobbet. Fick en uppgift att göra lite fint där för det såg så stökigt nu, och fint blev det ska ni veta, nässprayen har nog aldrig stått så rakt. Ångesten försvann framåt eftermiddagen i alla fall! Kunde till och med skämta med min kollega om att vi hoppas att jag vaknar imorgon då, heheheheheheh. Sen gick jag och grät (nej). 
 
Nog om det..... är hemma efter 10 timmar på jobbet (eller 9 och en halv då..), ska plugga lite körteori nu och åka hem till Karin en stund sedan. Behöver mysa och prata. Och gå och lägga mig tidigt, och ställa typ tre klockor. He. He. He. 
 
Hej då. 

Kommentarer

Postat av: Mt

Publicerad 2013-07-16 19:44:28

Maja!!!!!!!!! Sluta <3333333333
Baby, du är bäst i hela världen. Du är överbäst. Om du screwar up eller inte avstänger dig eller whatever så halkar du bara ner till bäst liksom. Och bäst är bäst.
Älskar dig så himla mycket.

Mvh vet inte vad jag skrev riktigt är sjuk och har varit ensam för länge.

Ps, det är bara tråkiga som inte försover sig. Ska göra det till mitt livsmotto. Det och yolo. Ds

Svar: åå, puss fina! krya på dig sjukis! <333333333
Maja Grüttner

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela