gryttner.blogg.se

asnajs.

Publicerad 2013-07-05 00:03:00 i Allmänt

Hallå där. Läget? Med mig är det najs (måste seriöst sluta använda uttryck som "najs", "asnajs", "jättenajs" osv..sjukt jobbigt att jag säger det hela tiden). Gick upp tidigt igen för körlektion, nu har jag inga fler förrän i augusti så nu gäller det att kötta teori i en månad. Kom hem och sov tills jag började mitt jobbpass kl 13. Ikväll har jag hängt med Line och Linnéa, mest chillidillat. Jag är rätt tråkig för jag vill gå och lägga mig hela tiden. Men det har varit en mysig kväll. Imorgon är jag ledig, hallelujah! Ska ta en liten sovmorgon och sedan luncha på pizzan och göra andra überviktiga saker. Mina syskon kommer hem på kvällen så jag ska väl umgås lite med dem innan de åker till Gotland och lämnar mig helt ensam en vecka. Lär bli en mysig vecka! 
Jag har för övrigt (förövrigt?) tagit ett litet litet steg mot att inte bo här i höst. Känns bra, pirrar alltid lite i magen när jag tänker på att inte bo i Finspång. Å Finspång.. Bara tre veckor kvar till Kreta nu ungefär. Längtar galet mycket. JKAFJIS OÖIHIOSFGj. Typ så mycket. 
 
Nähä om en skulle gå och lägga sig i soffan och titta på någon töntig romantisk komedi då. Det har blivit lite av en ritual den här veckan, har gjort det nästan varje kväll innan jag somnat. Mysigt och töntigt. Gillar sånt. Fan vad skönt att vara ledig imorgon. JA. Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela