gryttner.blogg.se

den andra lilla familjen.

Publicerad 2013-07-15 06:13:45 i Allmänt

Sitter och äter frukost och förbereder mig mentalt inför en jobbdag. 7-15 idag. Egentligen vill jag bara sova. Så himla mycket. 
 
Har inte berättat något om min vecka förresten. Den var himla fin alltså, även fast jag jobbade mycket. Min familj var bortrest så hela veckan har den andra lilla familjen bott här. Det har känts så bra, att de bara har varit här när jag kommit hem. Att vi har skrivit inköpslistor och gått och handlat tillsammans och lagat mat tillsammans. Att vi har tagit massa mysiga kvällsdopp tillsammans. Att vi varje kväll kollat på film och myst och bara varit. Ja, mycket bra vecka, jag kommer att sakna den! Väldigt mycket. 
 
Nu måste jag nog börja göra mig lite fin. Eller alltså, klä på mig något. Bryr mig så himla lite om hur fin jag är på jobbet faktiskt, kanske borde börja bry mig lite mer? Ser fram emot ikväll i alla fall, pappa och jag har stora planer på att åka och se World War Z. Annars är det numera bara 12 små dagar kvar tills vi åker till Kreta, något annat jag ser fram emot en hel del. 
 



 
 
 

Kommentarer

Postat av: gewerths

Publicerad 2013-07-15 12:09:29

fina du! <3

Postat av: sonja

Publicerad 2013-07-15 22:02:05

ehehääääää :'))))) <3333

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela