gryttner.blogg.se

jag har levat.

Publicerad 2013-08-13 15:58:00 i Allmänt

Hej på dig bloggen. Livet går. Idag har jag jobbat. Jobbar ett pass till den här veckan, sen........ ja sen vet jag inte om jag jobbar något mer. Arbetslöshet ska bli kul! Men jag har en del att göra den här månaden, plugga körkort och skriva klart ansökningar. Håller på att skriva ett brev om mig själv på engelska. Alla mina engelskakunskaper har försvunnit, det känns ju bra! När jag är klar med brevet är det ungefär tre saker kvar att skicka in. Om jag är duktig är jag klar nästa vecka. Ska försöka vara duktig. Idag ska jag ta spruta, känns inte så jobbigt som det brukar. Ikväll ska jag på bio, det blir mysigt. Är annars rätt trött idag, sov 3-4 timmar inatt för att jag inte kunde sluta läsa. Läste nog 150 sidor, så nu har jag läst ut sista delen av torka aldrig tårar utan handskar. Så fina och gripande böcker. Älskar böcker som gör en pigg och inte trött, då vet en att det är en bra bok. Har kommit på att det mesta jag har läst i år har handlat om HIV och aids. Typ som torka aldrig tårar, mitt positiva liv av Andreas Lundstedt och en biografi om Freddie Mercury. Det är så intressant. Hemskt men intressant. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela