gryttner.blogg.se

22 augusti.

Publicerad 2013-08-23 00:14:00 i Allmänt

Vaknade av att körskolan ringde idag: "Hej Maja, du har körlektion nu!" Helvete. På med kläder och spring. Var där fem minuter efter att jag hade vaknat. Allt detta resulterade i en mycket kass körlektion, jag sög. Dålig start på dagen.
Fortsatte förmiddagen med ett träningspass hemma hos Karin. Jag är så otränad så det finns inte. Gissa vem som inte kommer kunna gå imorgon........
Har hunnit med att gå sista körteorilektionen idag. Blivit lite klokare, kanske. Började rensa ur garderoben förut. Gör storrensning nu och det känns så bra. Dock hann jag bara med klänningar så för tillfället är hela mitt rum ett klädhav.
Ni har väl inte missat att kolla på Broadchurch förresten? Fett spännande!!!! Alltså jag älskar att jag kan ligga i min säng och skriva igen, älskade dator, bästis. Hehe. Ska sova nu, imorgon är det teoriplugg som gäller hela dagen ungefär, sedan ska jag hem till Linda och mysa med världens finaste lilla familj. Puss.
 
(Ber om ursäkt för kanske världens tråkigaste blogg..)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela