gryttner.blogg.se

rubrik.

Publicerad 2013-07-05 21:14:45 i Allmänt

Hej på dig bloggen! Idag har jag haft en fin dag. Tog sovmorgon för att sedan gå och äta pizzalunch med mor och far, gick hem och myste med en film innan jag började fixa med massa saker. Typ vuxensaker som att betala. Har tagit ett litet litet till steg mot att inte bli kvar i Finspång allt för länge i höst bl.a. Har varit ute med Sune och ätit glass. Övningskört till affären och handlat. Gjort lite fint i mitt rum. Nu har jag tagit på mig myskläder och inväntar mina syskon. Ska ha myskväll. Tänker äta chips och dricka läsk och tänker inte tänka på att jag börjar jobba kl 8 imorgon. Det kan jag ju tänka på då. Gillar den här dagen. 
 
 
hehe. photo booth kommer aldrig sluta vara roligt <3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela